maandag 12 maart 2018

Weekly Diary #11 New Shoes, Bioscoop , Lekker eten

  
Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een aparte week , met leuke dingen maar ook droevige dingen.
Deze week loopt van zondag 4 maart tot en met zaterdag 10 maart.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
 Wat een heerlijk weer was het vandaag!
Toby genoot ook erg lekker van het zonnetje.
Op zondag maakt mijn vriend altijd outfit foto's , met dit weer was het geen straf.
We maakten dit keer foto's bij een mooi parkje.
Als lunch had ik heerlijk yoghurt & muesli , ondertussen werkten ik aan wat artikelen.
's Middags gingen we gezellig naar de bioscoop toe.
Dit keer naar de film The Shape Of Water , het was een aparte film.
Na de film maakten we als avondeten Pasta Carbonada. 
Het smaakte echt heerlijk!


Maandag
Na een dagje werken was het weer tijd om mijn haar te kleuren.
De kleur is weer mooi geworden!
Als avondeten hadden we lekker spinazie met kip-saté vlees.


Dinsdag
Heerlijk begin van de dag met Tommy erbij.
Daarna werd het tijd om weer eens te sporten , het was weer een fijne work-out.
Na het sporten was het tijd voor een gezichtsmasker.
Dit keer had ik een sheetmasker van de Hema.
Toby heeft een nieuw plekje om te liggen op Dennis zijn kledingkast.
's Avonds was de condealance van mijn Opa.


Woensdag
's Ochtends was de begrafenis van mijn opa , het was een heftige ochtend.
's Middags gingen ik en mijn vriend even in de stad wat drinken met een appeltaart erbij.
's Avonds stond er lekker eten op het menu.
Sperziebonen  met gehakt in een saté sausje en rijst erbij.


Donderdag
Een rustig begin van de dag samen met Tommy en Toby.
Gister waren we in de stad en toen kocht ik deze prachtige nieuwe Vans.
Deze stonden al erg lang op mijn Wishlist.
Vandaag heb ik voornamelijk Grey's Anatomy gekeken.
's Avonds was het weer tijd voor Temptation Island , ik kan niet wachten op de aflevering van deze week.


Vrijdag
Na een dagje werken tot 19:00 deed ik 's avonds niet veel meer.
We keken The Big Bang Theory en ondertussen had ik een lekker kopje thee.
Ik had later op de avond nog flinke honger dus besloot nog wat yoghurt en muesli te nemen.


Zaterdag
Na een dagje werken heerlijk weekend!
Vandaag aten we lekker pizza als avondeten en als toetje had ik een klein Ben&Jerry ijsje.
's Avonds gingen we gezellig naar de bioscoop toe.
Dit keer naar de film Mannen van Mars.
Het was echt een super leuke film!
 
Zo dit was een apart maar leuk weekje.
Aankomende week ga ik samen met mijn vriend uiteten om te vieren dat we 5 jaar samen zijn.
Verder staat er nog niet veel op de planning.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jou week?

1 opmerking:

  1. Beetje late reactie.... Maar nog gecondoleerd met je opa! Ik snap het heel goed dat het een aparte maar ook leuke week was voor je....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx