vrijdag 9 maart 2018

Fashion: Favorieten Sieraden Webshops


Ik ben dol op oorbellen en elke dag probeer zoek ik weer een leuke earparty bij elkaar.
Ik heb verschillende webshops waar ik graag bestel.
Vandaag ga ik die met jullie delen.
Dus ben je benieuwd naar mijn favorieten webshops voor oorbellen?
Klik dan snel op lees verder!





Deze leuke webshop verkoopt verschillende sieraden , van oorbellen tot armbanden en kettingen.
Op de linker foto draag ik alleen maar oorbellen van Myuniquestyle.
Het ringetje is groot favoriet , stoer maar niet te grof.
Voor in mijn tweede gaatje draag ik graag z'n earjacket , een oorbellen die er onderdoor komt.
In mijn laatste gaatje heb ik een kleine skull.


Op deze leuke webshops kan je ook verschillende soorten sieraden bestellen.
Ook hebben ze leuke kledingitems te koop.
Via deze webshop bestel ik voornamelijk ringentjes met hangertjes.
Deze kan je makkelijk dichtklikken , andere ringetjes oorbellen zijn echt vervelend om dicht te doen.
Op de bovenste foto's draag ik het ringetje met de ster en het driehoekje eraan.
Beide zijn groot favoriet.


Dit is een webshop die ik recentelijk heb ontdekt.
Ik heb hier toen die tweede oorbellen besteld (zie foto).
Mooie basic zilvere oorringetjes.
Ook deze ringetjes hebben een makkelijk systeem om dicht te doen.
Deze ringetjes draag ik graag in mijn tweede gaatje in combinatie met andere ringetjes.
Deze oorbellen zijn goed bevallen dus ik wil zeker andere oorbellen van dit merk proberen.

Zo dit waren mijn top 3 van webshops voor oorbellen.
Verder koop ik ook wel een oorbellen bij de kruidvat.
Elke dag zoek ik weer een leuke combinatie bij elkaar.
Als jullie het leuk lijken maak ik wel een apart bericht met mijn oorbellen stash.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jou favoriete webshop voor sieraden?

1 opmerking:

  1. Het zijn leuke oorbellen, ik ga zeker even een kijkje nemen bij de 3 webshops! Vooral de skull oorbellen vind ik echt gaaf :D
    Zijn het trouwens écht zilveren oorbellen (ik kan namelijk niet zo goed tegen een ander materiaal, zilver kan ik non stop dragen)?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx