donderdag 15 maart 2018

Beauty: NYX Worth The Hype Mascara


Ik koop normaal eigenlijk altijd Essence mascara's omdat die gewoon goed werken voor mij.
Maar toen NYX met een nieuwe mascara kwam , was ik erg nieuwschierig ernaar.
Dus toen ik een nieuwe beautyblender ging bestellen bestelde ik deze ook mee.
Vandaag is het tijd voor de review ervan.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!



De verpakking is vrij basic , met een leuk detail van de roze bliksem.
Maar uiteindelijk gaat het om de werking van de mascara en niet om de verpakking.
NYX omschrijft de mascara als volgt:
Take our word for it: als u uw wimpers er de hele dag donker, langer, voller en lethally gorgeous uit wil laten zien, dan is Worth The Hype Volumizing & Lengthening Mascara van NYX uw jam. De mascara is gemakkelijk om aan te brengen en comfortabel om te dragen. De buildable formule doet wat het belooft, waardoor het op elke mogelijke manier "worth the hype" is. De mascara beschikt ook over een brush die smaller wordt aan de punt, zodat u zelfs de kleinste babywimpers in de binnenste hoeken van uw ogen kunt bereiken!
 Ik ben benieuwd of de mascara dit allemaal doet!


 Het borsteltje van de mascara ziet er goed uit.
Niet te groot maar wel een vol borsteltje , dit vind ik erg fijn.


Boven: Mijn wimpers zonder mascara
Onder: Mijn wimpers met mascara

De mascara geeft voor mijn wimpers echt een mooi effect.
Hij geeft lengte en volume aan mijn wimpers.
Ik ben erg blij dat deze mascara totaal geen klonten aan mijn wimpers geeft.
Hij separeert mijn wimpers goed.
Deze mascara geeft op een natuurlijke manier een mooi effect aan mijn wimpers.

Zoek jij een mascara die echt een false-lashes effect geef dan is deze niks voor jou.
Wil je een mascara die op een natuurlijke manier lengte en volume geeft , dan is deze perfect.
De mascara blijft ook de hele dag mooi zitten.
NYX is te koop in de NYX store of online via douglas.
De mascara kost 9,40 euro.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx