maandag 5 februari 2018

Weekly Diary #6 AZ , Grey's Anatomy , Pizza


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was weer een leuke week.
Deze week loopt van zondag 28 januari tot en met zaterdag 3 februari.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
Het was weer tijd voor AZ , ze hebben weer mooi gewonnen!
´s Avonds was het tijd voor een nieuwe recept van Sonja.
Een burger met een gebakken ei erbij ,  het smaakte erg lekker.


Maandag
Een nieuwe werkweek is weer begonnen.
's Avonds was het weer tijd voor een nieuw kleurtje op mijn nagels.
Ondertussen keken we samen Voetbal Inside.


Dinsdag
Ik was al vroeg uit de veren voor een afspraak bij de huisarts.
Ik had al een tijdje een een eczeem plekje op mijn vinger die niet weg ging.
Daarna ging ik door naar de stad om onze trouwringen op te halen.
Ik was nog niet helemaal beter van de verkoudheid en keelpijn.
Dus de rest van de middag deed ik het nog even rustig aan.
Uiteraard keek ik weer Grey's Anatomy.
's Avonds lag Toby lief bij me in bedje.


Woensdag
Vandaag was het weer tijd voor AZ , dit keer voor de KNVB beker.
Ze hebben gewonnen dus we gaan weer een ronde verder in de beker.
Ook bestelde ik een nieuwe Ofra lipstick.
Van de nieuwste collectie bestelde ik dit mooie kleurtje.


Donderdag
Voor de verandering keek ik weer Grey´s Anatomy vandaag haha.
Toby lag erg lief dus dit vroeg om een foto.
´s Avonds was het eindelijk weer tijd voor Temptation Island.
Heerlijk om te kijken haha!


Vrijdag
Ik werkten vandaag van 11:00 tot 21:00 uur dus ik had 's ochtends wat tijd over.
Uiteraard keek ik dus een aflevering van Grey's Anatomy.
Na het werk was het tijd om te tanken , de tank was behoorlijk leeg.
Thuis ging ik nog even op de bank zitten met Tommy gezellig bij me.


Zaterdag
Na een dagje werken was het tijd voor een lekkere pizza.
En aangezien ik alleen thuis was tot 8 uur keek ik weer Grey's Anatomy.

Zo dit was weer een leuke week.
Aankomende week ga ik met een vriendin naar de Ladies Night , eindelijk het laatste deel van Fifty Shades.
Eerst gaan we gezellig wat eten bij Happy Italy.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jou week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx