vrijdag 9 februari 2018

Beauty: Make-up Revolution conceal & define concealer C2


Sinds kort heeft Make-up Revolution een nieuwe concealer.
Ik was erg benieuwd dus besloot op de gok een kleur te bestellen via boozyshop.nl
Vandaag is het tijd voor een review van deze concealer.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!




Sinds kort heb ik een concealer tik haha!
Ik ben erg benieuwd naar verschillende concealers.
Dus toen deze uitkwam op boozyshop was ik erg benieuwd.
De verpakking vind ik wel leuk door de rosé gouden details zijn erg leuk.


De applicator is erg groot , dit is even wennen met aanbrengen.
De concealer word door Make-up Revolution als volgt omschreven: 

  • Lichtgewicht formule
  • Verbergt al je imperfecties, donkere kringen en oneffenheden
  • Long wearing
  • Zorgt voor een even huidstint
  • Kruipt niet in fijne lijntjes en poriën
  • Geeft een matte finish
  • Kan ook gebruikt worden om met te contouren

Links: Zonder make-up
Rechts: Wenkbrauwen gedaan en concealer aangebracht.

Ik ben blij dat de kleur goed is voor mijn huid , altijd een gok als je online besteld.
De concealer brengt fijn aan en blend goed met mijn huid.


Links: Concealer en foundation aangebracht.
(NYX Stay Matte but not flat in de kleur alabastar)
Rechts: Met de rest van de make-up erbij.

De concealer dekt mijn oneffenheden perfect.
Onder me ogen is bijna helemaal volledig dekkend maar ik ben erg blij met deze dekking.
De kleur matcht ook perfect met mijn foundation.
Ik ben erg blij dat ik deze concealer heb gekocht.
Hij heeft een goede dekking en hij brengt erg fijn aan.
Ook heeft hij een goede houdbaarheid , hij blijft zo goed als de hele dag mooi zitten.

Ik heb de concealer online gekocht via Boozyshop.
Hij kost daar 4,95 euro.
De concealer is Dierproefvrij en vegan!

Q: Wat is jou favoriete concealer?

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx