donderdag 11 januari 2018

Tag: The Instagram tag 2017


Laatst zag ik deze leuke tag op de blog van Manonantonia.
Ik dacht meteen die wil ik ook invullen.
Het gaat over de Instagram Tag , en dan over het jaar 2017.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!


1. Welke foto's kregen de meeste likes in 2017?
Voornamelijk persoonlijke foto's kregen de meeste likes in 2017.
Afgelopen jaar ben ik verloofd en ben ik 20 kilo afgevallen.
Ik vind het erg leuk dat deze persoonlijke dingen vaak geliked worden.
Verder een foto van make-up en lekker eten.
Allemaal typische foto's die bij mij passen haha!


2. Wat is je allerlaatste geplaatste foto in 2017?
 Mijn laatste foto van 2017 was een selfie.
De laatste paar maanden van 2017 plaatste ik steeds vaker een selfie.
Dit keer een selfie met mijn nieuwe lipstick van Sugarpill.



3. Wat is  de allereerste foto die je ( in 2017) plaatste op Instagram?
 Heel toevallig dat mijn eerste foto van 2017 ook een selfie is.
Dit keer een selfie met een snapchat filter , om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen.
Op deze foto nog met blond haar en 20 kilo zwaarder.
Inmiddels is er veel veranderd!


4. Wat is de allerleukste foto van 2017 waar jezelf op staat?
 Dat is toch deze selfie geworden.
Deze maakte ik toen ik net mijn tattoo had laten zetten , mijn eerste grote tattoo.
Voorheen was ik heel kieskeurig om selfies maar ik zit nu veel beter in vel waardoor ze beter lukken.
2017 is wel het jaar dat ik mijzelf heb gevonden en beter in mijn vel zit.


5. Van welke Instagramfoto uit 2017 krijg je ter plekke heimwee?
Als ik deze foto zie denk ik meteen weer terug aan onze vakantie in Kopenhagen.
Voornamelijk het lekkere Mexicaanse eten was daar erg lekker.
We hebben een heerlijke vakantie gehad in Kopenhagen , waarschijnlijk gaan we dit jaar weer heen maar dan voor een paar dagen.
Dan gaan we zeker weer Mexicaans eten daar!


6. Wat is het aller lekkerste gerecht dat je in 2017 op Instagram deelde?
 Niet mijn gerecht maar het lekkerste wat ik heb gehad in 2017.
Dit was een Ferrero Rocher milkshake die ik dronk in Kopenhagen op vakantie.
Dit smaakte echt zo heerlijk!


7. Wat is de allerleukste foto die je in 2017 maakte van een huisdier?
Dat was deze foto van Toby en Tommy samen.
Het gebeurt niet vaak dat ze zo lief naast elkaar liggen.
Daarom is dit zonder twijfel de leukste foto van onze lieve katten.

8. Welke fotobewerkingsapps (of instagramfilter) gebruikte jij dit jaar het meest?
Bewerkings apps gebruik ik eigenlijk nooit.
Ik heb een fase gehad dat ik mijn foto's een paarse glow gaf.
Maar momenteel plaatst ik de meeste foto's zonder enige bewerking.

9. Wat zijn jou meeste gebruikten hashtags op Instagram ( Top 5) ?
#Happy
#Blogger
#Jorindalipswatch
#Beauty
#Fashion

10. Welke 3 accounts zijn bij jou favoriet?
Ik heb meerdere favorieten accounts , dus om er 3 op te noemen is niet te doen.
Ik volg veel beauty/fashion accounts maar ook veel piercing/tattoo accounts.
Ik hou niet zo van mensen met een te "perfecte" feed.
(dit is mijn mening als jij wel van de perfecte feed houd dan kan dat gewoon natuurlijk)

Ik tag niemand special , iedereen die deze tag wil overnemen kan dat doen.
Ik vond het een leuke om in te vullen.
Erg leuk om terug te kijken op mijn jaar op Instagram!
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is het hoogtepunt van jou 2017?
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx