vrijdag 5 januari 2018

Lifestyle: Amsterdam 2e kerstdag shoplog


Voor het derde jaar op rij zijn wij afgelopen 2e kerstdag naar Amsterdam geweest.
We gaan dan altijd heerlijk shoppen in Amsterdam.
Ik shopte onder andere bij Lush , NYX en Primark.
Benieuwd naar mijn aankopen?
Klik dan snel op lees verder!



Lush
We beginnen de shoplog met mijn Lush aankopen.
Zoals elke jaar begint de sale van Lush op 2e kerstdag , hier maak ik altijd goed gebruik van.
Ik kocht een aantal producten van de kerstcollectie en wat producten die ik dagelijks gebruik.
Verder leverde ik lege verpakkingen in voor een gratis gezichtsmasker.

Ik kom er alleen nu net pas achter dat ik de verkeerde Snowfairy BC op de foto heb staan.
Ik heb de grote verpakking van 225gram gekocht in Amsterdam.

Rose Jam showergel 500gram: 13,98 euro (originele prijs:27,95)
Snowfairy showergel 250gram: 6,98 euro (originele prijs:13,95)
Santa Baby lip scrub 20gram: 4,48 euro (originele prijs:8,95)
Eau Roma Water 250 gram 6,63 euro (originele prijs:13.25)
Snow Fairy body conditioner 225gram: 11,98 euro (originele prijs:23,95)
Ocean Salt 120gram: 12,95 euro
9 to 5 240 gram: 15,45 euro.
Cupcake & BB Seawood gratis bij inlevering lege verpakkingen.


Primark
Ook bracht ik een kort bezoekje aan de Primark.
Mijn make-up tas was al een tijdje kapot dus ik was op zoek naar een nieuwe.
Bij de Primark vond ik deze super leuke versie met een Amsterdamse thema.
Verder kocht ik nog een nieuwe wimperkruller en een lippotlood.

Make-up tas: 8,00 euro
Wimperkruller: 2,00 euro
Lippotlood: 0,50 euro.


NYX
Net zoals de Lush breng ik ook altijd een bezoekje aan de NYX store als ik in Amsterdam ben.
Ik was al tijden benieuwd naar de total control foundation , dus na een kleuradvies nam ik die mee.
Verder kocht ik een back-up setting spray en een losse fixing poeder voor onder mijn ogen.

Foundation: 16,85 euro
Setting Spray: 8,35 euro
Finishing Powder: 10,49 euro



Als laatst nog twee servies aankopen.
Ik hou echt van Blond Amsterdam , dus ik nam even een kijkje bij de Beijenkorf.
Ik kocht dit super leuke schaaltje met het Amsterdam thema mee.
We gingen die dag uiteten bij het Hard Rock Café.
Voor 3 euro extra kon je het glas mee naar huis nemen , dit vond ik wel erg leuk.

Blond Amsterdam schaaltje: 7,16 euro (originele prijs: 8,95)
Hard rock café glas: 4 euro extra bovenop de prijs van het drankje.

Zo dit waren mijn aankopen , stuk voor stuk items waar ik erg blij mee ben.
Van de NYX foundation komt er een review online.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jou laatste aankoop?


3 opmerkingen:

  1. Wat heb je lekker geshopt bij Lush zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw lekker veel items heb je bij Lush kunnen scoren! Zelf heb ik ook de Ocean Salt (gekregen van een vriendin) maar moet hem nog proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Mijn laatste aankoop was -geloof ik- een jasje van Ted Baker.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx