vrijdag 12 januari 2018

Beauty: Sugarpill Spank liquid lipstick


Het is weer tijd voor een nieuwe lipstick review.
Ik draag inmiddels alleen maar liquid lipstick , ik kan niet meer zonder.
Vandaag review ik mijn eerste Sugarpill liquid lipstick.
Ik ben heel benieuwd naar dit merk!
Ben jij ook benieuwd? Klik dan snel op lees verder.


De verpakking van het doosje zelf vind ik al erg leuk.
Ik koos voor het kleurtje Spank , een matte violet kleur met een blauwe ondertoon.


Laten we het nu hebben over de lipstick zelf.
De verpakking is echt heel leuk , lekker vrolijk!
Je kan ook meteen duidelijk de kleur zien.


De applicator lijkt erg veel op die van de Jeffree Star liquid lipstick.
Hij brengt fijn aan dus dat is erg fijn.
De Sugarpill heeft een duidelijke vanille geur , je ruikt hem op je lippen niet meer.


Wat een prachtige kleur zeg!
Ik hou echt van paarse lipsticks maar z'n kleurtje miste nog in mijn stash.
De lipstick heeft meteen een goede pigmentatie.


Wat een prachtige opvallende kleur , hier hou ik van!
De lipstick brengt fijn aan en voelt comfortabel aan op mijn lippen.
Hij heeft meteen een goede dekking.
De houdbaarheid is redelijk vergelijkbaar met de JS lipstick.
Alleen doordat dit een felle opvallende kleur is vervaagt die wat minder mooi in vergelijking met een nude kleurtje.

Dit kleurtje is een mooie toevoeging op mijn lipstick stash.
Ik ben erg benieuwd naar andere kleurtjes van Sugarpill.
Sugarpill is online te koop via hun eigen website.
Maar voor je kan ze ook makkelijk kopen via The Make-up Spot.
Ze kosten 20 euro per stuk.
Sugarpill is dierproefvrij!

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx