donderdag 9 november 2017

Beauty: 5 Favorieten herfst lipsticks


Ik draag dagelijks lipstick , het hoort echt bij mijn look.
Ik draag altijd liquid lipsticks , mijn favorieten merken zijn Jeffree Star , Ofra en Kat Von D.
Nu het herfst is laat ik de felle roze kleurtje liggen en ga ik meer voor herfst kleurtjes.
Vandaag deel ik mijn 5 favorieten herfst lipsticks met jullie.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!



Van boven naar beneden:
Ofra x Amsterdam
Kat Von D x Exorcism
Ofra x Dutchess
Kat Von D x Sanctuary
Jeffree Star x Deceaced


Kat vond D x Sanctuary
Een prachtige koele donkere nude kleur.
Te lichte en te warme nude kleuren staan mij niet maar deze is echt perfect voor mij.
Een mooie kleur die bij elke look past.

Kat Von D x Excorsism
De donkerste kleur van de 5.
Exorsism is een prachtige donker rode kleur met een paarse ondertoon.
Op dagen dat ik voor een vampy donkere kleur wil gaan pak ik altijd deze erbij.

Ofra x Dutchess
Dit is echt een kleurtje wat bij mij past.
Een mooie nude/mauve kleurtje , wederom een kleurtje wat overal bij past.

Ofra x Amsterdam
Dit is meer het edgy zusje van Dutchess.
Hij is donkerder en heeft een duidelijke paarse ondertoon.
Zowel Dutchess als Amsterdam zijn grote favorieten.


Jeffree Star x Deceaced
Deceaced zit in de zelfde kleurrange als Dutchess van Ofra.
Alleen heeft Dutchess meer een roze ondertoon en Deceaced meer een paarse ondertoon.
Hij is het kleine zusjes van Amsterdam qua ondertoon.
Wederom een prachtige lipstick die ik graag draag.


Zo dit waren mijn 5 favorieten lipsticks voor de herfst.
Eigenlijk hoort Delicious van Jeffree Star er nog bij maar die kreeg ik binnen na dit artikel.
Maar deze 5 kleurtjes draag ik met veel liefde en helemaal nu in de herfst.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3

Q: Wat is jullie favorieten herfst lipstick?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx