vrijdag 20 oktober 2017

Beauty: Ofra Liquid Lipstick Dutchess


Toen ik op vakantie was in Denemarken was de release van deel 2 van de samenwerking tussen Nikkie en Ofra.
Ik had nog nooit make-up geprobeerd van het merk Ofra dus ik was wel erg benieuwd.
Toen ik de kleur Dutchess zag was ik meteen verliefd.
Dus op zondagavond om 10uur is het mij gelukt om hem te bestellen.
Vandaag review ik hem voor jullie.
Benieuwd naar dit mooie kleurtje en wat ik van de Ofra lipsticks vind?
Klik dan snel op lees verder!



De lipstick komt in een vrij simpel doosje.
Die vind ik persoonlijk niet zo mooi maar het gaat om wat erin zit!


Ik hou van dit soort kleurtjes!
Dutchess word omschreven als Nude Mauve kleur.
Dit is een passende omschrijving in mijn ogen.
De verpakking van lipstick is ook vrij basic maar je kan duidelijk de kleur zien wat ik altijd fijn vind.


De applicator ziet er ook goed uit , doordat hij een beetje afloopt kan je goed de vorm van je lippen volgen.
Hierdoor breng je makkelijk en netjes de lipstick aan.


De lipstick heeft meteen een goede pigmentatie!
Wel merk ik dat de Ofra lipsticks wat romiger van structuur zijn.
De lipsticks van bijvoorbeeld Jeffree Star zijn meer vloeibaar.


Ik hou van dit soort nude kleurtjes.
Met aanbrengen merk ik dat de lipstick duidelijk wat romiger van structuur is.
Hij brengt erg fijn aan , hij heeft meteen een goede dekking.
Verder voelt de lipstick comfortabel aan op de lippen en droogt hij mijn lippen niet uit.
De houdbaarheid is ook goed , hij slijt iets sneller als mijn Jeffree Star lipsticks.
Maar hij slijt vooral aan de binnenkant van mijn lippen hierdoor kan je hem makkelijk bijwerken.

Ik ben erg blij met de lipstick van Ofra!
Hij is erg fijn van kwaliteit en voelt erg fijn op mijn lippen.
Ook vind ik het kleurtje echt prachtig!
Ofra is online te koop via hun eigen website maar ook makkelijk te bestellen via Boozyshop.
Via Boozyshop is de lipstick 17,95euro maar met de code Nikkie30 krijg je 30% korting.
Ofra Cosmetics is dierproefvrij!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hebben jullie ervaring met Ofra make-up?


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx