donderdag 19 oktober 2017

Beauty: E.L.F. Baked highlighter Moonlight Pearls


Toen ik op vakantie in Kopenhagen was liepen we in een mega supermarkt daar.
En tot mijn grote verbazing kon je daar gewoon het make-up merk E.L.F kopen.
Zover als ik weet kan je in Nederland dit merk alleen online bestellen.
Dus ik besloot mijn kans te nemen en een paar producten te kopen.
Ik kocht onder andere deze mooie baked highlighter.
En vandaag is het tijd voor de review.
Dus ben je benieuwd? Klik dan snel op lees verder!


De verpakking is vrij basic en voelt niet heel stevig aan.
Daarin tegen is E.L.F een redelijk budget merk dus ik had ook niet meer verwachtingen.
Verder zie je duidelijk de kleur van de highlighter en basic het merk E.L.F. erop.



Toen ik deze highlighter zag wist ik meteen die wil ik hebben.
Een mooie champagne kleurtje , dit had ik nog niet in mijn stash.
Verder ben ik erg benieuwd naar de baked formule.



Wat is deze highlighter moeilijk op foto vast te leggen.
Voornamelijk met de swatch foto.
Het eerste laagje heeft bijna geen pigmentatie maar als die eraf is komt de highlighter beter tot ze recht.
Hopelijk valt hij op mijn gezicht meer op.


Gelukkig kan ik hem op mijn gezicht goed opbouwen waardoor je hem een stuk beter ziet.
Ik vind het een prachtige highlighter , hij geeft echt een mooie glow aan je gezicht.
Wel is het een highlighter die je moet opbouwen.
Je kan hem dus heel natuurlijk houden of voor mee glow gaan.
Ik las op internet ook tips van mensen om de highlighter met een vochtige kwast een te brengen dus misschien krijg je dan nog meer glow!
Hij blijft ook mooi op mijn huid zitten gedurende de dag.

Dus ondanks dat hij wel echt opgebouwd moet worden vind ik het een mooie highlighter.
E.L.F is online te koop via hun eigen website.
Deze mooie baked highlighter kost 5 euro , een mooie budget prijs dus!
E.L.F. is dierproefvrij!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hebben jullie ervaring met de producten van E.L.F?

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx