donderdag 21 september 2017

Denemarken shoplog: Kat Von D , Lush en Fenty Beauty


Wij waren een weekje op vakantie naar Denemarken.
Ondanks dat het niet een "shop" vakantie was heb ik aardig wat gekocht.
Dus vandaag is het tijd voor een shoplog met al mijn aankopen.
Benieuwd naar wat ik allemaal gekocht heb?
Klik dan snel op lees verder!


The Body Shop - Op de veerboot naar Denemarken.
Op de veerboot van Duitsland naar Denemarken hadden ze een paar winkels waar je leuk kon shoppen.
Ik kocht wat nieuwe items van The Body Shop , die hier goedkoper zijn als in Nederland.
Ik kocht als eerste een body butter van mijn favorieten lijn van TBS namelijk Moringa.
Verder kocht ik een heerlijk gezichtsmasker en de vitamine E dagcrème.

British rose maker 119 kronen/16 euro
Vitamine E dagcrème 119 kronen/16 euro
Moringa body butter 79 kronen/ 10,50 euro

  
Sephora (eerste bezoek)
Op vrijdag gingen we meteen naar de Sephora , ik kon niet langer wachten haha!
Wat een make-up paradijs is Sephora zeg!
Ik was al tijden zo benieuwd naar de make-up van Kat Von D , dus hier heb ik genoeg van ingeslagen haha!
Ik kocht de foundation , concealer en fixing spray ik las hier namelijk zoveel goede verhalen over.
Verder kocht ik 3 liquid lipsticks in de kleuren Ayesha , Sanctuary en Exorcism.
Van Anastacia kocht ik ook een liquid lipstick in de kleur Catnip.
Verder kocht ik nog twee gezichtsmaskers.

Kat von D foundation 285 kronen/38.30 euro
Kat von D concealer 215 kronen/28,90 euro
Kat von D fixing spray 205 kronen/27,55 euro
Kat von D liquid Lipstick 175 kronen/23,50 euro
Anastacia liquid lipstick 220 kronen/29,50 euro
Sephora face mask 45 kronen/ 6 euro
Skinfood strawberry masker 40 kronen/ 5,40 euro


SIX
Ik was al tijden niet bij de SIX geweest en toen ik hem in Kopenhagen zag besloot ik weer een kijkje te nemen.
Ik nam twee paar oorbellen mee van silver 925.
Een paar knopjes met een handje en een blauw steentje.
Een een paar hangers met een roze steen , beide oorbellen ben ik erg blij mee.

Knopjes: 129,95 kronen/17,50 euro
Hangertjes 189,95 kronen/25,50 euro


E.L.F make-up
Samen met mijn broertje gingen we bij hun in de buurt boodschappen doen.
Dit was echt een mega grote supermarkt waar ze echt van alles verkopen waaronder ook E.L.F make-up.
Ik had nog nooit make-up ban dit merk gekocht dus ik was wel benieuwd.
Ik kocht een mooie baked highlighter , een undereye setting powder en een face primer.
Ik ben erg benieuwd naar deze producten.


 Lush Malmo 
We gingen ook een dagje naar Malmo in Zweden.
De stad zelf vonden we persoonlijk een beetje tegenvallen maar ik heb wel heerlijk geshopt bij de Lush.
Ik kocht voornamelijk back-ups van mijn favorieten producten en een paar mooie nieuwe items.
Ik kocht een full-size van Eau Roma Water en 9 to 5 , beiden producten de ik dagelijks gebruik.
Ook kocht ik een nieuwe The Comforter shower cream , zo jammer dat deze uit het assortiment gaat.
Verder was ik er benieuwd naar Elbow Grease en kocht ik nieuwe massagebar dit keer koos ik voor Pearl.
Ik kreeg een sample van de zeep RockStar , deze ruikt echt heerlijk.

Elbow Grease 109 kronen/11,43 euro
The Comforter shower cream 85 kronen/8,90 euro
 Eau Roma Water 155 kronen/16,25 euro
9 to 5 165 kronen/17,30 euro 
Pearl Massagebar 109 kronen/11,43


Sostrene Grene
 Wat een leuke winkel is dit zeg!
Ik kocht hier maar 1 ding namelijk een grotere make-up houder.
Hier ga ik mijn lipsticks in bewaren zodat ik ze mooi kan neerzetten op mijn Alex kast.
Van deze weet ik de prijs niet meer.


Denmark magneet
Wij kopen altijd op vakantie een magneetje voor op de koelkast.
Dit keer koos ik voor een simpel vlaggetje met daaronder Denmark.
Van dit magneetje weet ik de prijs niet meer maar volgens mij was hij 50 kronen/6,70 euro.


Sephora (tweede bezoek)
Toen ik voor het eerst de sephora bezocht was net de Fenty Beauty by Rihanna te koop.
Ik twijfelde toen nog dus besloot niks mee te nemen maar ik kon mijzelf toch niet inhouden.
Ik kocht een foundation en een prachtige highlighter , ik ben erg benieuwd.
Dit keer nam ik wederom een masker mee , ik zocht een voetenmaskertje uit.

Fenty beauty foundation 275 kronen/36,95 euro
Fenty beauty highlighter 275 kronen/36,95 euro
Sephora voetenmasker 45 kronen/ 6 euro

Zo ik heb behoorlijk geshopt haha!
Maar stuk voor stuk items waar ik erg blij mee ben en niet kan wachten om goed te testen.
Zo jammer dat zowel Kat Von D en Fenty beauty niet in NL te koop zijn.
Van veel producten zullen er reviews verschijnen op mijn blog!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie laatste aankoop?

3 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt veel mooie spulletjes gekocht! Vooral die Fenty producten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, ik schrik een beetje van alle prijzen! Zo duur! Maar wat een mooie aankopen heb je gedaan. Ik ben heel benieuwd naar de Kat von D make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat super leuke spullen heb je gekocht!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx