vrijdag 4 augustus 2017

Verzamel Shoplog: Verjaardagcadeaus , Nieuwe make-up en meer!


Het is weer tijd voor een shoplog!
Dit keer een verzamel shoplog , van wat nieuwe make-up items en mijn verjaardagscadeaus.
Benieuwd naar mijn nieuwe items?
Klik dan snel op lees verder!


Hunkemoller

Doordat ik behoorlijk ben afgevallen was al mijn kleding te groot geworden.
Dus ook mijn lingerie zat niet lekker meer.
Dit heb ik tot het laatste moment uitgesteld , aangezien dit geen goedkope aankoop is.
Daarom besloot ik voor mijn verjaardag cadeaubonnen voor de Hunkemoller te vragen.
Na een lange pas sessie heb ik 3 nieuwe BH's gekocht in mijn nieuwe maat.
Ze zitten heerlijk , ik ben er erg blij mee!



Primark

Ook zocht ik nog een paar nieuwe broeken.
Bij de Primark haalde ik twee high waisted skinny jeans.
Ze zaten echt als gegoten dus ik nam er meteen twee mee.
Ik heb nu vooral lichte kleuren jeans dus een paar donkere broeken waren wel nodig.
Ik nam een zwarte en een donker blauwe mee , deze broeken zul je voorbij zien komen in OOTD artikelen.


Jeffree Star - Essence - NYX

Jeffree Star heeft een aantal populaire limited editie kleuren aan het vaste assortiment toegevoegd , waaronder dit kleurtje genaamd Watermelon Soda.
Een mooie fris zomers kleurtje , ik vind hem echt geweldig.
Bij de Douglas hadden ze laatst 20% dus ik besloot een bestelling te plaatsen.
Ik bestelde een paar van mijn favorieten NYX items die bijna op waren.
Ik kan inmiddels niet meer zonder de fixing spray van NYX dus die moest ik sowieso weer hebben.
Verder bestelde ik de HD concealer en de Micro brow pencil , beide ook groot favoriet.
Als laatste kocht ik een nieuwe mascara en nagellak van Essence.

Zo dit was mijn verzamel shoplog met mooie nieuwe items.
Het zijn niet veel items maar wel items waar ik erg blij mee.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jou laatste aankoop?

5 opmerkingen:

  1. Leuk he zo veel nieuwe spullen kopen? Ik heb gister bij Zara een nieuwe broek en shirtje gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh Jeffree star <3 En slim zeg, om bonnen te vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien! Die mascara van Essence vond ik zelf best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw leuke dingen weer gescoord!! De broeken van de primark vind ik zo fijn zitten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie bh's heb je gekocht! leuke shoplog:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx