maandag 24 juli 2017

Weekly Diary #30 Bioscoop , lekker eten en nieuwe items!


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week , waarin ik onder andere 3x naar de film ging.
Ook bestelde ik weer een nieuwe JS lipsticks en kwam mijn Lush order binnen.
Deze week loopt van zondag 16 juli tot en met zaterdag 22 juli.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
Heerlijk geen week op zondag , hier geniet ik altijd erg van.
Wederom maakte ik weer een selfie vandaag haha , dit keer met Prom Night van Jeffree Star.
De rest van de dag deden we het rustig aan.
´s Avonds aten we heerlijk broodje hamburger , het smaakte erg goed.


Maandag
Vanavond stond er broccoli , aardappelen en tartaar op het menu van Sonja.
Toby wou erg graag mijn stukje vlees hebben haha!
Vandaag heb ik ook weer nieuwe items op mijn United Wardrobe account toegevoegd.
Dit keer ook wat make-up items.
Verder keken we 's avonds de nieuwste aflevering van Inkt Master.

 
Dinsdag
We ontbeten heerlijk met yoghurt en muesli , dit is echt een heerlijk ontbijt.
Daarna was het tijd om even aan mijn blog te werken , ik heb flink wat artikelen vooruit geschreven.
's Middags ging ik naar de bioscoop toe , dit keer in mijn eentje.
Ik koos voor de film 100% Coco , het was een leuke typische meiden film.
's Avonds haalde we avondeten bij de Subway.
Terwijl mijn vriend Ajax keek , ging ik voor de nieuwste aflevering van Shadowhunters.


Woensdag
Sinds kort zijn er oude Limited Editie lipsticks van Jeffree Star in het vaste assortiment gekomen.
Waaronder Watermelon Soda , een heerlijk zomers kleurtje die ik besloot te bestellen.
's Middags een heerlijke lunch van 2 crackers en yoghurt.
's Avonds ging ik weer naar de bioscoop toe.
Dit keer de film 2:22 , ik vond het een goede film!

Donderdag
Vandaag kwam mijn Lush UK kitchen bestelling binnen.
Ik ben weer super blij met alle items , ze ruiken erg lekker.
's Middags gingen we even de stad in en ik bracht een bezoekje aan de Kruidvat.
Ik hoopte dat de sale was begonnen bij Essence en Catrice , maar helaas niet.
Ik kocht wel een aantal dingen , 2 mooie Essence lakjes die in de aanbieding waren.
Ook kocht ik een mooie nieuwe blush en een setje oorbellen.
Helaas ging het setje oorbellen meteen stuk toen ik thuis kwam dus heb ik ze omgeruild voor een andere setje.


Vrijdag
Vandaag deelde ik een selfie met mijn 2 recentelijke tattoo's en mijn tragus piercing.
Want vandaag kwam er een artikel online over mijn Tattoo's en Piercings.
Je kan hem hier terug lezen.
Vandaag was het nationale junkfood dag , dit vonden wij geen slecht idee dus we haalden eten bij de Mcdonalds.
Ik haalde de nieuwe parmazaan burger , ik vond hem erg lekker smaken!


Zaterdag
Laatste dagje werken en dan heerlijk weekend!
Zoals elk weekend gingen we weer naar de film toe.
Dit keer naar de film Dunkirk , hier hoorde een selfie bij haha.
De film zelf vond ik een beetje tegenvallen.
Ik misten connectie met de karakters , waardoor de film soms een beetje saai voelde.

Zo dit was weer een leuke week met leuke uitjes.
Aankomende week staan er al aardig wat leuke dingen op de planning.
Dinsdag komt mijn 7e tattoo erbij en misschien laat ik deze week ook mijn helix piercing zetten.
Woensdag ga ik met een vriendin naar de Ladies Night in de bioscoop.
En zaterdag ben ik jarig , we gaan lekker uiteten en ik vier voor wat vrienden mijn verjaardag.
Allemaal leuke dingen dus!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke week weer!! Hoorde ook van sommige dat Dunkirk tegenviel... Oh wat een leuke week weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx