vrijdag 23 juni 2017

Lush: Scrubee body butter


Laatst werd Scrubee verkocht als een Limited Editie voor volgens mij Moederdag.
Maar Scrubee werd zo populair dat Lush heeft besloten dat hij in het vaste assortiment komt.
Dus vandaag is het tijd voor een review van dit schattige bijtje.
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!


Dit schattige bijtje ziet er ten eerste al super leuk uit.
Dat het zonde is om hem te gebruiken haha!
Scrubee is een body butter en scrub in 1.
De onderkant kan je gebruiken als body butter en op de bovenkant zit het scrub gedeelte.


Lush omschrijft Scrubee als volgt:
Dit is Scrubee, de nieuwkomer onder onze body butters.
Met al die hydraterende honing en romige cacaoboter lijkt-ie een zacht doetje, maar onderschat zijn scrubkracht niet - dankzij gemalen kokosschil en amandelen polijst Scrubee je huid mild, maar effectief gladder dan glad.

Ingrediƫntenlijst
  • Fair Trade en Biologische Cacaoboter
  • Fair Trade Sheaboter (Butyrospermum parkii)
  • Agar Agar-gel (Gelidium cartilagineum)
  • Parfum
  • Honing
  • Gemalen Amandelen (Prunus amygdalus dulcis)
  • Kokosolie (Cocos nucifera)
  • Bergamotolie (Citrus aurantium bergamia)
  • Braziliaanse Sinaasappelolie (Citrus sinensis)
  • Cinnamal Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • *Limonene
  • *Linalool
 

Ik ben niet heel goed in het omschrijven van geuren , maar je ruikt duidelijk de sheaboter en amandelen.
Op een of andere manier vind ik de geur wat weg hebben van witte chocolade met vanille.
Hij ruikt in ieder geval echt heerlijk haha

Ik gebruik Scrubee altijd onder de douche.
Eerst gebruik ik het scrub gedeelte op mijn huid en daarna de body butter kant.
Mijn huid voelt heerlijk zacht aan na gebruik en de geur blijft nog best lang hangen.
Ik ben dol op Scrubee en ik kan niet meer zonder dit lieve bijtje.

Scrubee is te koop bij de Lush voor 10,95 euro.
Via de Engelse Lush kost hij 6,95 pond , dat scheel toch een paar euro.
De verzendkosten zijn dan wat duurder maar als je een grotere bestelling plaatst of samen met iemand besteld scheelt dat ook weer!
Scrubee is dierproefvrij en vegan!
 

3 opmerkingen:

  1. Dit Lush product ken ik nog niet, maar wat ziet het er leuk uit! En het lijkt mij ook nog eens heel prettig om te gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit een lush product gehad, wel heel nieuwsgierig ernaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww wat een schattig bijtje! Super lief! En klinkt echt super lekker! Tijd om misschien eentje te gaan proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx