donderdag 22 juni 2017

Lifestyle: Summer Tag


Het is weer een keer tijd voor een tag!
Dit keer vul ik de Summer Tag in , ik zag hem voorbij komen op de blog van ManonAntonia.
En dacht dat is een leuke tag die wil ik ook wel invullen.
Dus benieuwd naar mijn antwoorden op de Summer tag?
Klik dan snel op lees verder!
 
Wat is je favorieten ijsjes smaak?
Ik ben dol op McFlurry M&M's , of Ben&Jerry de peanutbutter variant.
Of magnum white&almond zijn beide ook erg lekker.
Maar een simpel hoorntje met softijs is ook erg lekker.
Waterijs eet eigenlijk niet zo vaak.

Welke kledingstukken vind jij zomers onmisbaar?
Jumpsuits , losse broeken , korte broeken en leuke zomerse topjes.
Voorheen durfde ik nooit korte broeken te dragen maar sinds ik ben afgevallen heb ik besloten het deze zomer wel te doen!

Wat is jouw favorieten zomerse drankje?
Lipton ice thee green.
Dit kan ik de hele zomer door drinken , heerlijk verfrissend!

Wat is je lievelingsactiviteit in de zomer?
Voornamelijk gewoon buiten zijn.
Een terrasje pakken , in een parkje relaxen of een leuke stad ontdekken.

Hoe ziet jou typische zomerse make-up look eruit.
Ik heb helaas nog geen juiste BB cream gevonden , dat draag ik het liefst in de zomer.
Dus momenteel draag ik gewoon een dun laagje foundation en concealer.
Wel doe ik altijd mijn wenkbrauwen , blush/highlighter , mascara en lipstick.
Eyeliner en oogschaduw sla ik vaker over.

Wat is je favorieten zomerse liedje?
Of het echte zomerse nummers zijn geen idee maar Power van Little Mix en Malibu van Miley Cyrus zijn momenteel mijn favorieten nummers.

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Ik heb niet echt 1 gerecht wat ik het liefst eet in de zomer.
Maar met carpaccio kan je me erg blij maken!

Wat is je ultieme zomer DIY?
Ik ben niet echt een type voor DIY , dus deze vraag sla ik over.

Welke geur draag je zomers?
Momenteel ben ik mijn parfum collectie aan het opmaken in verband met dierproefvrij gaan.
Dus parfum ben ik nog even aan het zoeken , het parfum van Ariana Grande vind ik wel erg fijn nu.

Welke plannen heb je voor de zomer?
Werken haha!
Ik heb in september 3 weken vakantie , dus tot die tijd werk ik gewoon 4 dagen in de week.
Maar op mijn vrije dagen ga ik sowieso genieten van het zomerse weer! 
 

Zo dit waren mijn antwoorden op de Summer Tag.
Iedereen die wil kan deze tag gewoon overnemen.
Ik ben dol op de zomer , alleen geen zomer met 30 graden haha

Bedankt voor het lezen , en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie favorieten seizoen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Haha toevallig ik heb ook in september 3 weken vrij :) .
    Zomer en de lente is mijn favoriete seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zomers die tag :D de zomer is mijn favoriete seizoen! Ik moet ook gewoon de hele zomer werken, en hopelijk hoef ik niet elke week 32 zodat ik nog een beetje van het (hopelijk) mooie weer kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx