vrijdag 9 juni 2017

Beauty: Catrice Iconails nagellak


Het is alweer een tijd geleden dat ik nagellak heb laten zien op mijn blog.
Maar vandaag is het weer tijd voor een nagellak review.
Dit keer van drie prachtige kleuren van Catrice.
Benieuwd naar de kleurtjes?
Klik dan snel op lees verder!



Voorheen bestond mijn volledige nagellak collectie uit Essie lakjes.
Maar helaas is Essie niet dierproefvrij dus heb ik die allemaal verkocht.
Dus het was nodig tijd om weer nieuwe nagellakjes te kopen die wel dierproefvrij zijn.
Ik kwam uit bij de nieuwe nagellak lijn van Catrice.
Ik nam 3 mooie kleurtjes mee en de topcoat die erbij hoort.

Ik koos voor de volgende kleurtjes:
Lana Del Grey , een mooie licht grijze/taupe kleur.
Mint Map , een mooie mint groene kleur
Keep Calm en Pink , een mooi roze kleurtje.


Ik vind de verpakking erg leuk , vrij simpel maar mooi.
Ook erg handig je kan de vierkante dop eraf halen zodat je makkelijker je nagels kan lakken.
De ronde dop houd een stuk fijner vast.


De kwastjes zien er ook goed uit , niet te breed waardoor je je nagels netjes kan lakken.
De dop houd erg fijn vast ook een groot pluspunt!


Mint Map
Een prachtige mintgroene kleur , echt een mooi zomers kleurtje.
Ik hou echt van dit kleurtje.
Dit lakje dekt mooi en zonder strepen met 2 laagjes.

Keep Calm and Pink
Ik hou van roze nagellak kleurtjes , dit een mooi zacht roze kleurtje.
Wederom een heerlijk zomers kleurtje.
Dit lakje dekt mooi en zonder strepen met 2 laagjes.

Lana Del Grey
Een prachtige grijs/bruin kleur , dit kleurtje past overal bij.
Op sommige dagen heb ik zin in een minder opvallend kleurtje , dan kies ik graag voor dit kleurtje.
Ook dit kleurtje dekt mooi en zonder strepen met 2 laagjes.

 De lakjes hebben alle drie een goede dekking en brengen fijn aan.
Het lakje is wel water dunner dus voorzichtig aanbrengen.
Ook heb ik gemerkt dat de lakjes niet snel drogen.
Dit is wel iets waar je rekening mee moet houden.
De houdbaarheid is ook goed , ze blijven op mijn nagels 4 dagen mooi.
Ik merk op mijn nagels geen verschil met bijvoorbeeld Essie.
Ik heb ze niet 7 dagen kunnen testen , na een paar dagen ben ik een kleurtje zat.

Deze mooie lakjes van Catrice zijn te koop bij de Kruidvat.
De gewone lakjes kost 2,99 euro per stuk en de topcoat kost 3,99

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx