vrijdag 14 april 2017

Shoplog: H&M , Primark en Lush


Het is weer tijd voor een nieuwe shoplog.
Ik was een dagje in Amsterdam en heb daar goed geshopt bij de Lush en de Primark.
Ook plaatste ik een bestelling bij de H&M.
Het was tijd voor een nieuwe garderobe in mijn nieuwe mijn nieuwe kledingmaat.
Benieuwd naar mijn aankopen?
Klik dan snel op lees verder!




Uiteraard bracht ik een bezoekje aan de Lush , ik moest even kijken bij de nieuwe grotere Lush store.
Het is erg mooi geworden allemaal.
Ik ben in kleine stappen volledig dierproefvrij gegaan en daar hoorde ook een deodorant bij.
Dus ik besloot dit bij Lush te halen om te kijken hoe deze bevalt.
Verder was eindelijk The Comforter showercream op voorraad en ik had geluk dat er nog The Comforter Body Conditioner op voorraad was.
Ze hadden exclusief voor de opening verschillende BC met een beperkte voorraad , dus ik had gelukkig mazzel.
Verder kocht ik een nieuwe Ocean Salt en Eau Roma Water.

Aromaco deodorant 108 gram 7,73 euro.
Ocean Salt scrub 120 gram 12,95 euro.
Eau Roma Water 100 gram 6,95 euro.
The Comforter showercream 100 gram 8,50 euro
Buffy 90 gram 9,95 euro
The Comforter Body Conditioner 450 gram 37,95 euro






Ook bracht ik een bezoekje aan de Primark in Amsterdam.
Wat een mooie en ruime winkel , genoeg verdiepingen om te shoppen in ieder geval!
Ik ben nu begonnen met het aanschaffen van nieuwe kleding in mijn nieuwe kledingmaat.
Ook kan ik nu kleding kopen die beter bij mij past en dat zijn lichte kleuren.
Ook was ik op zoek naar een nieuwe tas en die heb ik gevonden , een mooie roze tas wederom in de lichte kleuren.
Uiteraard komen er outfits online met mijn nieuwe kleren.

Roze blazer 21 euro
Blauwe lange blouse 16 euro
Mouwloze witte blouse 11 euro
Tas 12 euro


Ook plaatste ik twee bestellingen bij H&M.
Aangezien al mijn broeken veels te groot waren , was het tijd voor nieuwe broeken.
Ik bestelde twee basic broeken in het grijs en poederroze , ze zitten als gegoten.
Ook kocht ik een nieuwe riem in de zelfde kleur als de poederroze broek.

De broeken waren beide: 19,99 euro
De riem kost: 5,99 euro.



Mijn tweede bestelling van de H&M kwam vlak daarna binnen.
Ik bestelde een leuke basic blouse , die mooi passen bij mijn nieuwe broeken.
Verder kocht ik een basic grijs shirtje , die past overal wel bij.

Blouse: 19,99
Top: 7,99

Zo voorlopig heb ik weer nieuwe kleren erbij die ik echt pas.
Zo leuk om nieuwe kleren te kopen in een kleinere maat.
Uiteraard volgen er outfit artikelen met mijn nieuwe kleren.


8 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige spulletjes gekocht!♥
    Vooral het geborduurde blousje,blazer,gestreepte hemdje &het grijze shirt zijn mijn favo items!

    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een toffe dingen heb je gekocht!!! Die blazer is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie items heb je gekocht! Vooral de blouse vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hele leuke kleding gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind die blouse met dat borduursel erop erg mooi, zoiets zoek ik ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne shoplog! Er zitten veel leuke dingen tussen, Lush is altijd wel goed natuurlijk en die witte blouse met de vogeltjes ziet er tof uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankoopjes! Wat fijn ook dat je nu meer kleding kunt kopen die echt bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke aankopen, ik wil ook binnenkort echt weer eens langs lush

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx