vrijdag 28 april 2017

Beauty: Opgemaakt April


De maand april is bijna voorbij dus het is weer tijd voor mijn opgemaakte producten.
Ik heb weer wat lege producten verzameld die ik afgelopen maand opgemaakte.
Benieuwd of ik de producten nog een keer koop en wat ik er van vond?
Klik dan snel op lees verder!


Treaclemoon - The Raspberry Kiss shower gel
Ik vind het merk Treaclemoon erg fijn in gebruik.
Alleen deze geur begon een beetje tegen te staan , vond hem na een tijdje niet meer lekker ruiken.
Dus ik koop Treaclemoon wel opnieuw alleen deze specifieke geur niet.

Keune - Silver Reflex conditioner
Echt een geweldig product om mijn haar goed te verzorgen en om mijn haarkleur mooi te houden.
Ik kan inmiddels niet meer zonder en blijf deze gebruiken.

Keune - Blonde Enhancing treatment
Dit is een nieuwe toevoeging aan de productenlijn voor silver/grijs/wit haar.
Dit is een verzorgende mousse die ook je kleur mooi houd.
Wederom een product die fijn is en ik blijf gebruiken.


Garnier - Pure Active micellair water
Een fijn product , de roze variant vind ik persoonlijk fijner maar deze is goed genoeg.
Alleen koop ik deze niet meer opnieuw.
Ik ben sinds kort met mijn make-up en verzorging dierproefvrij gegaan en Garnier is helaas niet dierproefvrij.

Dove - Go Fresh deodorant
Een fijne deodorant die erg lekker ruikt.
Maar ook Dove is niet dierproefvrij dus dit product/merk koop ik niet opnieuw.

Odorex - Verzorgend Zacht deodorant
Dit merk werkt voor mij echt het beste , deze had ook een fijne geur.
Maar helaas is Odorex ook niet dierproefvrij dus dit merk koop ik niet opnieuw

Kruidvat - Baby shampoo
Dit gebruik ik altijd om mijn kwasten schoon te maken.
Een fijn product die mijn kwasten goed schoon maakt.


Lush - Ocean Salt
Echt mijn go to scrub voor mijn gezicht , ik kan niet meer zonder.
Hij ruikt heerlijk en heeft een goede werking.
Lush is dierproefvrij dus dit product kan ik gelukkig blijven kopen.

Lush - Don't Look At Me masker
Een fijn masker , met een frisse geur.
Alleen merk ik dat mijn huid momenteel meer voeding nodig heeft dus dan gebruik ik liever een ander vers masker van Lush.

Lush - Twilight showergel (proefsample)
Ik was erg benieuwd naar deze geur van Lush , dus ik kocht een sample van iemand om hem te proberen.
Het is niet mijn geur , dus ik ben blij dat ik gewoon een sample heb in plaatst van meteen een grote fles.

Colourpop - Brow Pencil
Een fijn product voor mijn wenkbrauwen , hij heeft een goed pigment en brengt fijn aan.
Voor de kwaliteit zou ik hem opnieuw kopen alleen de hoge verzendkosten houden mij tegen.
Die van NYX is iets duurder maar een stuk makkelijker te krijgen en die is ook erg fijn.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand.
Dit keer veel producten die ik niet meer opnieuw koop omdat het merk niet dierproefvrij is.
Maar ook mooie producten die ik met veel liefde blijf gebruiken.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Welk product maak jij vaak op?

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten weer die je hebt opgemaakt in deze maand! Ik maak vaak douchegels...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gezichtsscrub van lush is zo fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx