donderdag 27 april 2017

Beauty: Favorieten April


De maand april is bijna voorbij dus tijd voor mijn favorieten.
Ik heb weer even gekeken welke producten ik het meest heb gebruikt afgelopen maand.
Stuk voor stuk producten die ik met veel liefde heb gebruikt.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!



Kylie Cosmetics - Smooch eyeshadow 
Met valentijn bracht Kylie een collectie uit en hierin zaten echt prachtige items.
Onder andere dit mooie oogschaduw setje.
Ze hebben beide erg goede pigmentatie en brengen erg fijn aan.
Er is bijna geen fall-out en lange houdbaarheid.
Ik heb deze 2 kleuren er regelmatig bij gepakt afgelopen maand.


Lush - 93,000 miles shower jelly
Dit product kocht ik vorig jaar bij de Lush in Londen maar pas afgelopen tijd gebruikt.
Deze is echt fijn voor na het sporten , hij brengt mijn spieren echt tot rust.
En de geur is ook niet verkeerd!


Flormar blush
Deze blush is al eens eerder in mijn favorieten voorbij gekomen.
Afgelopen maanden was ik deze helemaal vergeten en pakte ik hem er niet bij.
Tot afgelopen maand ik hem besloot in mijn everyday tasje te doen.
Sinds dien gebruik ik hem weer met veel liefde.
 Lush - Mask of magnaminty
Ik had tot nu toe alleen ervaring met de verse gezichtsmaskers van Lush.
Laatst besloot ik dit masker van Lush te proberen en tot nu toe bevalt hij goed.
Ook heeft deze een langere houdbaarheid dus dat ik ook makkelijker.


Kylie Cosmetics - Head Over Heels lipkit
Wederom een product uit de Valentijns collectie.
Dit keer een lip kit in een prachtige paarse kleur , die vaak heb gedragen afgelopen maan.d
De liquids van Kylie blijven goed zitten en voelen comfortabel aan.

Zo dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand.
Producten die ik de komende maanden nog blijf gebruiken.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat3
Q: Wat is jullie favoriet product van de afgelopen maand? 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik heb eigenlijk niet echt meer favorieten, ik heb zo weinig dat ik gewoon alles gebruik :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh jaa ik ben ook gek op Mask of magnaminty van Lush :D alleen de mijne is op (ik had een hele grote pot) en nu moet ik wachten tot ik er weer geld voor over heb... De houdbaarheid vind ik trouwens wel een groot pluspunt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx