woensdag 11 januari 2017

Persoonlijk: De knop om!


Vele pogingen gingen er vooraf , elke keer begon ik weer met volle moed.
Gezond eten en sporten.
Maar lang volhouden deed ik het nooit.
Vanaf vandaag gaat de knop om.
In dit artikel vertel ik jullie hoe en wat!
Dus klik snel op lees verder.

Elke poging weer begon vol goede moed en energie om het vol te houden.
Maar elke keer ging het na een tijdje weer minder.
Qua sporten ging het vaak wel.
Maar op het gebied van voeding miste ik gewoon de juiste handvatten.
Wat wel te eten en wat juist niet , en in welke hoeveelheden eten.
Dus ik ben gaan rond kijken en kwam uit bij Sonja Bakker boeken.
Mijn collega had toevallig de boeken en was er over te spreken.

Toen ik de boeken voor het eerst ging lezen moest ik wel even schrikken.
Over hoe weinig je mocht eten , maar dat is ook puur vergeleken wat ik nu gewend ben. 
Ook staan er veel items tussen die ik normaal nooit eet.
Maar dit boek geeft mij hou vast met mijn eet gewoonte komende weken.
Ik heb gekozen voor deze manier om af te vallen , iedereen maakt een andere keuze.
Dus reacties over of dit slecht of goed is kan je voor je laten.

Toen ik en mijn vriend de keuze hadden gemaakt om via deze manier af te vallen.
Had ik al 2 uit etentjes gepland , dit ga ik niet afzeggen.
Ik ga gewoon proberen de gezondere keuzes te maken tijdens het eten.

Ik vind het spannend maar ik heb er wel zin in!
Via mijn instagram en via snapchat (xjorinx) kan je volgen hoe het mij vergaat.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat goed zeg!!! Succes meid!!! En inderdaad iedereen kiest wat hij of zij het fijnst vind voor het afvallen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je zeg! ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx