woensdag 18 januari 2017

Beauty: Jeffree Star - Posh Spice


Jeffree Star liquid lipstick in de kleur Posh Spice stond al een tijdje op mijn wishlist.
Maar elke keer koos ik voor een andere kleur.
Met de black friday sale besloot ik hem eindelijk te bestellen.
Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen.
Benieuwd naar dit kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!


Jeffree Star omschrijft Posh Spice als volgt:
This dreamy greige taupe is the perfect “nude” lipstick if you’re looking for something unique



Ik hou van lipsticks met koele ondertoon , dit soort kleuren passen het beste bij mij vind ik zelf.
Daarom wist ik zeker dat ik dol zou zijn op Posh Spice.
De verpakking van de Jeffree Star liquid lipsticks blijf ik mooi vinden.
Roze kan altijd haha


De applicator van de Jeffree Star liquid lipstick blijf ik erg fijn vinden.
Hij volgt de vorm van je lippen makkelijk en geeft meteen een goede dekking.


Wederom een prachtige pigmentatie met 1 swatch.
Posh Spice bleek erg lastig op de foto te leggen , in het echt is hij wat koeler van ondertoon.


Wederom een prachtige kleur van Jeffree Star , Posh spice is mooi koele nude kleur.
Op dagen dat ik voor een heftigere ooglook kies ik het liefst voor Posh Spice.
Op de lippen kan je duidelijk zien dat hij koeler van ondertoon is in vergelijking met de swatch.
Hij brengt fijn aan en geeft meteen een goede pigmentatie.
Door de fijn aplicator volgt hij heel prettig de vorm van je lippen.

Posh Spice is een prachtige koele nude kleur.
Een mooie toevoeging aan mijn stash.
Dit kleurtje ga ik met veel liefde dragen.

Jeffree Star liquid lipsticks kosten 18 dollar.
En zijn online te koop via zijn eigen website.
Via zijn eigen website heb je wel te maken met invoerkosten.
Ook zijn ze te koop via beautybay en beautylish daar heb je geen last van invoerkosten.
Ik kan echt niet meer zonder de liquid lipsticks van Jeffree Star.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Dragen jullie vaste of liquid lipsticks?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een mooie en draagbare tint! Ik wil dit merk zeker nog proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh deze kleur wil ik ook nog erg graag! Prachtig is 'ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat staat deze kleur jou goed! Leuk en tof kleurtje ! Hihi ik moet maar eens vaker lippenstift dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kleur. Zulke kleuren staan je echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx