maandag 5 september 2016

Beauty: Jeffree Star - Androgyny liquid lipstick


Na mijn eerste Jeffree Star liquid lipstick in de kleur Scorpio ben ik helemaal dol op de kleuren en kwaliteiten van dit merk.
Vandaag review ik mijn tweede kleurtje genaamd , Androgyny.
Je zou trouwens wel denken het is maandag en geen weekly diary , dit vanwege mijn vakantie.
Maar ik wou de review van deze lipstick snel online zetten.
Benieuwd naar dit prachtige kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!



In mijn review van de kleur Scorpio vertelde ik al hoe dol ik ben op de verpakking van Jeffree Star.
Je kan niet fout gaan met roze haha!



Androgyny is een prachtige mauve/plum kleur.
Een mooi kleurtje voor in de herfst , ik ben er dol op!


De applicator is ook erg fijn van de Jeffree Star liquid lipsticks.
Hij brengt heel prettig aan en volgt makkelijk de vorm van je lippen.
Dit is voor mij zeker een groot pluspunt.

Ik ben heel benieuwd naar de swatch van dit kleurtje en hou hij op mijn lippen is.
Dus laten we snel naar de swatches kijken.



Echt een prachtige kleur , je ziet dat de swatch nog niet helemaal is op gedroogd.
Op sommig plekken is hij al mat opgedroogd.
De pigmentatie is echt top , voor de swatch heb ik bijna geen moeite gedaan.
Dit had ik inmiddels al een beetje verwacht door mijn vorige Jeffree Star liquid lipstick.


Echt een perfect herfst kleurtje , ik ben er dol op!
Wederom is de pigmentatie echt goed , je krijgt zonder moeite een perfecte dekking.
Door de fijne applicator brengt hij ook erg prettig aan.

De Jeffree Star liquid lipstick voelt comfortabel aan en niet droog.
Ook qua houdbaarheid ben ik zeer tevreden hij blijft makkelijk een hele middag zitten.
Een drankje of een simpel koekje overleefd hij zonder moeite.
Hij vervaagd alleen lichtjes aan de binnenkant van je lippen.
 Dus wederom ben ik weer zeer tevreden over de liquid lipstick van Jeffree Star.

Jeffree Star liquid lipsticks zijn niet te koop in NL.
Maar je kan ze bestellen op zijn officiƫle website van Jeffree Star.
Een liquid lipstick kost 18 dollar en de verzenkosten waren 10,95 dollar.
Omgerekend was ik 26 euro kwijt , zolang je onder de 22 dollar/euro zit zonder verzenkosten dan heb je waarschijnlijk geen douanekosten.
 
 Ik kan nu wel zeggen eenmaal begonnen aan Jeffree star liquid lipstick en je wilt er meer!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Heb jij ervaring met de producten van Jeffree Star?





5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur! Ik heb nog steeds geen ervaring met Jeffree Star producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van m'n favoriete kleuren is dit! Echt heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog niks van Jeffree Star. De kleur staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een super mooie kleur!!! Staat je ook echt goed!!! Ken deze merken niet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx