donderdag 10 december 2015

5 Favorieten: Televisie Series


Vandaag de tweede editie van 5 Favorieten.
De 5 favorieten die ik vandaag met jullie deel zijn: TV series.
Ik ben echt dol op series kijken , ik kijk vaak meerdere afleveringen achter elkaar.
En vandaag deel ik mijn 5 favorieten met jullie.
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!

Pretty Little Liars
 
Met stipt op 1 is toch wel Pretty Little Liars.
Echt een super leuke en spannende serie die je blijft kijken.
Ik kan ook echt niet wachten tot volgend jaar de nieuwe afleveringen online komen.
Als je PLL nog niet gezien heb zou ik heel snel gaan beginnen met kijken!


Orange is the new black
Dit is een originele Netflix serie.
In het begin moest ik even erin komen met deze serie maar daarna was ik verslaafd.
Echt een goede serie met veel verschillende elementen , ik hoop dat seizoen 4 snel begint!


Orphan Black
Dit is echt een verwarrende maar super spannende serie.
Als je eenmaal verder bent met de serie word er langzaam aan wat meer duidelijk.
Ook op deze serie ben ik aan het wachten voor het nieuwe seizoen!


White Collar
De enige serie die al afgelopen is , White Collar is een spannende misdaad serie.
Een groot pluspunt van de serie is de hoofdrolspeler Matt Bomer.
Het enige wat ik jammer vind is dat niet alle afleveringen op Netflix op staan.
Seizoen 6 bevat nog 6 afleveringen en die staan niet op Netflix.
Maar die 6 afleveringen zijn heel belangrijk om het seizoen goed af te sluiten.


Expeditie Robinson.
De enige Nederlandse serie in dit rijtje.
Deze serie kijk ik elk jaar weer en deze serie blijft leuk!
Tot nu toe ligt mijn favoriet er elke keer vroeg uit helaas.
Maar deze serie blijft goed en elke jaar word het op een of andere manier beter!

5 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik kijk elke dag naar 'Thuis' en 'Wittekerke', twee Vlaamse series. Verder kijk ik met mijn vriend naar 'Fargo'. We hebben net het eerste seizoen gezien, zo'n spannende serie! Als je van thriller - misdaad houdt, dan is het zeker een aanrader. 'Breaking Bad' vond ik ook goed. Jammer dat daar geen nieuwe seizoenen meer van komen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben gek op dit seizoen van Expeditie Robinson! Zo benieuwd naar de finale :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. White Collar ken ik nog niet. Die ga ik eens kijken als ik klaar ben met andere series.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke series! :) ik vind pretty little liars zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty Little Liars vind ik ook leuk! Verder kijk ik momenteel Supernatural, Breaking Bad en sinds kort Gotham, dat vind ik ook echt een leuke serie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx