dinsdag 19 mei 2015

Lifestyle: What´s in my bag


Meer als een jaar geleden heb ik al eens een what's in my bag artikel geschreven.
Nu ik een nieuwe tas heb vond ik het tijd voor een nieuwe versie.
Benieuwd wat er in mijn tas zit die ik dagelijks bij me heb?
Klik dan snel op lees verder.



Als eerste mijn portemonnee die heb ik altijd bij me.
Deze leuke portemonnee komt van de primark en blijft favoriet.


Verder heb ik in dit leuke tasje wat verschillende spulletjes bij elkaar.
Ik heb altijd vochtige doekjes bij me , voor als ik me handen even willen opfrissen.
Van Catrice heb de oil control paper altijd bij me.
Een borsteltje met spiegel is ook altijd handig.
En als laatste een mini plak roller voor me kleding.


Verder heb ik altijd mijn brillenkoker bij me , voor als mijn bril vies is kan ik hem even snel schoonmaken.
Ook mijn deo roller zit altijd in mijn tas , om tussendoor even bij te werken.
En een heerlijke ruikende hand en body lotion van Treclemoon.


Ook heb ik altijd een pen bij me en een invisebobble elastiek voor mijn haar.
Me sleutels zitten ook altijd in mijn tas.
Verder mijn lippenbalsem van Blistex.


Als laatste heb ik altijd mijn random reader bij me , voor het geval dat ik iets moet over maken.
Me zonnebril zit altijd in mijn tas , nu het zonnetje nog.
Als laatste heb ik altijd mijn oordoppen bij me voor als ik muziek wil luisteren.

9 opmerkingen:

  1. Ik heb ook altijd een pen in mijn tas zitten (er zit er bijna in elke tas die ik heb eentje).
    Leuk om te zien wat jij allemaal in je tas meeneemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo in je tas te kijken! En handig zo'n kleine treaclemoon flesje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Ik neem de rabo reader ook altijd mee, je weet maar nooit ! hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fijn om dit soort spulletjes bij te hebben! Slim zo'n random reader bij te hebben haha. Ik doe meestal online bankieren via mijn telefoon, met kleine bedragen heb je hem dan niet nodig. Handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! Ik vind je tas erg mooi! Die Blistex lippenbalsem vind ik wel erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om een kijkje te nemen in iemands anders tas! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne dingen heb je bij je! Je tas vind ik nog steeds onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke tas blijft dat toch! die handcreme is echt fijn he:) ik heb trouwens al maanden de nieuwe randomreader van de rabobank... ik zie dat jij de oude nog hebt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een aardige inhoud bij je dame, maar wel allemaal nuttige items! Zonnebril, sleutels, portemonnee en een deo, dat is ook vaak mijn inhoud, met kauwgom, make-up, visitekaartjes, mondwater en nog wat kleine items. ^^ Oh, een notitieboekje ook altijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx