donderdag 12 februari 2015

Beauty: Essie Urban Jungle


Vandaag heb ik een review voor jullie van dit mooi lakje van Essie.
Dit is inmiddels mijn tweede lakje van Essie.
Ik ben tot nu toe echt tevreden over de kwaliteit van Essie.
Benieuwd naar dit mooie lakje?
Klik dan snel op lees verder.



Ik blijf fan van de mooie verpakking van Essie.
Basic waardoor je de kleur goed kan zien.
Ik kocht dit lakje bij Etos en haalde hem uit de kortingsbak.
Altijd mooi meegenomen.
Maar goed verder over dit mooie lakje.
Urban Jungle is een mooi licht beige kleurtje , ik vond hem meteen mooi,
Laatste tijd kies ik toch sneller voor een mooi licht kleurtje voor me nagels.



Het kwastje van Essie is ook erg prettig in gebruik.
Een niet te breed kwastje , waardoor ik toch preciseer me nagellak kan op brengen.
Dus het kwastje en de verpakking scoren een pluspunt!
Maar laten we snel naar de swatches kijken.



Ik ben echt verliefd op dit kleurtje.
Een mooie beige kleur met een roze ondertoon.
Hij dekt bijna perfect met 1 laagje maar voor het mooie heb ik wel een tweede laagje aan gebracht.
Dit lakje droogt ook erg snel op , wat ik een enorm pluspunt vind.
De houdbaarheid is zoals ik wel gewend ben van Essie goed.
Na 1 week was hij nog redelijk mooi.
Dus ik ben echt tevreden met de kwaliteit van dit lakje.
En zeker ook met de kleur , echt een lief kleurtje.

11 opmerkingen:

  1. wow ik vind het echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur, ik ben zo ontzettend gek op Essie lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een geweldige kleur. Zeker voor in de zomer! Ik ga kijken of ik hem nog ergens kan scoren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is inderdaad een súpermooi kleurtje. Juist vanwege de rose ondertoon inderdaad. Wat een goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mooi kleurtje zeg <3 super mooi!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi lakje! Ik merk dat ik nu ook meer naar de nudenagellak neig, vind het echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx