zaterdag 17 januari 2015

Beauty: Loreal Nagellak Babydoll


Vandaag heb ik een review voor jullie van dit mooie lakje.
Een mooi lief roze kleurtje.
Benieuwd naar dit lakje?
Klik dan snel op lees verder!



Babydoll is een mooi licht lief roze kleurtje.
Dat ik hem zag was ik meteen verliefd.
Perfect voor in de lente of zomer.



Het kleurnummer 207 , Babydoll.
De verpakking vind ook erg mooi van Loreal.
Simpel en chique. 


 Het kwastje ziet er ook erg goed uit
Niet te breed en niet te smal.
Ik ben heel benieuwd naar de swatches dus laten we snel kijken.


Wat een super mooi lief kleurtje , ik ben er echt verliefd op.
Ondanks dat het een lichte kleur is dekt hij na 2 laagjes perfect.
Het lakje is erg prettig in gebruik en lakt fijn.
Hij droogt ook redelijk snel.
Na 3 dagen begon hij pas echt te chippen ,
dus ook over de houdbaarheid ben ik erg te spreken.
Dus dit is echt een toppertje voor mij en zeker een favoriet.

Je kan dit lakje onder andere hier kopen.

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx