zaterdag 24 januari 2015

Beauty: Loreal Laetitia Pure Red Nagellak


Vandaag review ik deze mooi nagellak van Loreal.
Dit is me eerste nagellak van Loreal dus ik ben heel benieuwd.
Zijn jullie ook benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!



De verpakking krijgt van mij al een dikke pluspunt.
Ik vind het echt een mooie chique verpakking.


Het kwastje ziet er ook goed uit.
Hij is niet te breed gelukkig , dat vind ik persoonlijk prettiger.
De kleur vind ook erg mooi , laten we snel naar de swatches kijken.



Wauw echt een mooie diep rode kleur.
Echt een mooie kleur voor de herfst/winter.
Dit lakje dekt met 1 laagje al mooi maar voor het mooie is een tweede laagje beter.
Ook de houdbaarheid is goed na 3 dagen begon hij echt te chippen.
Dit vind ik goed genoeg aangezien ik veel met me handen in water zit als ik aan het werk ben.

Ik ben zeer tevreden over dit lakje , de kwaliteit is erg goed.
Maar vooral ben ik echt verliefd op de kleur.
Je kan dit lakje onder andere hier kopen.

8 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx