donderdag 8 januari 2015

Beauty: Essie It's Genuis


Vandaag heb ik na een lange tijd weer een review voor jullie.
Door de drukke feestdagen , waarin ik veel moest werken.
Had ik even geen tijd voor reviews maar vanaf nu komen er weer genoeg aan.
Met vandaag een review van me eerste Essie nagellakje.
Benieuwd naar dit mooie lakje?
Klik dan snel op lees verder!



Ik ben echt blij dat ik me eerste lakje van Essie aan me collectie heb mogen toevoegen.
Ik koos voor dit mooie paarse kleurtje met een mooie shimmer.



Op de eerste foto zie je de shimmer heel duidelijk , een mooie gouden shimmer.
Ik koos voor het kleurtje It's Genius.
Ik hoor zoveel goed over de lakjes van Essie.


Ik vind de verpakking echt heel leuk van Essie simpel maar toch erg leuk.
Het kwastje ziet er ook goed uit.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over dit lakje.
Laten we snel kijken naar de swatches.



Ik vind dit echt een super mooi kleurtje , echt een mooie paarse kleur met een shimmer erin.
Dit lakje brengt erg fijn aan.
Na 1 laagje dekt hij in principe al goed maar voor het mooie heb ik 2 laagjes gebruikt.
Ook de houdbaarheid is redelijk goed.
Na 3 á 4 dagen begon hij echt te chippen bij mij.
Wat voor mij al goed is aangezien ik als kapster met me handen in water zit ,
dus nagellak houd het niet super lang bij mij.

Mijn eerste Essie lakje is dus een succes en er gaan er zeker meer komen.
Je kan dit lakje onder andere hier kopen. 
 

13 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zo tevreden over Essie! Echt een heel fijn merk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nog steeds geen van Essie oeps! Maar deze is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lakje! Ik heb nog helemaal niks van Essie. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review! Ik heb al een uitgebreide Essie collectie want vind het echt een fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fijne review!!! En mooi lakje zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zo'n mooi kleurtje! Jammer genoeg heb ik mezelf een nagellak verbod opgelegd, ik kocht veel te veel en opmaken ho maar :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur zeg! Ik ben dol op Essie nagellak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Essie nagellakjes super fijn! En wat een mooi en warm kleurtje is 't :) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx