zondag 30 november 2014

New In: Primark Shoplog November


Afgelopen vrijdag ben ik weer naar de Primark geweest dus het is weer tijd voor een shoplog.
Ik ben weer goed geslaagd bij de Primark en ben blij met al mijn aankopen.
Benieuwd naar wat ik gekocht heb?
Klik dan snel op lees verder!



Na lang wachten heb ik dan eindelijk me fluffy vest gekocht.
En hij is echt heerlijk zacht en warm.
Dit vest kost 15 euro.


De vorige keer dat ik bij de Primark was zag ik al kimono's hangen maar toen twijfelde ik nog.
Ik vind hem nog steeds leuk dus nu nam ik er een mee.
En ik ben er echt heel blij mee.
Hij kost 17 euro.


Ook kocht ik weer een lang vest dit keer in de kleur zwart.
Toen ik thuis kwam ik erachter dat dit precies het zelfde vest is al die ik de vorige keer had gekocht.
Wat goed uit komt want dat vest is één van mijn favorieten.


Mijn kledingkast was nodig toe aan wat basics dus ik heb wat basic items gehaald.
Als eerste zocht ik dit shirt uit met lange mouwen en streepjes.
Heel basic maar hij zit erg lekker.
Hij kost 5 euro.


Ik kocht het zelfde shirt alleen in het rood met zwarte strepen.
En dit shirt heeft 3-kwart mouwen.
Deze kost 5 euro.


Ook ging ik voor een licht grijze , basis en makkelijk te combineren met een leuk vest.
Of een mooie ketting erbij.
Deze kost ook 5 euro.


Al laatste kocht ik nog een zwart basic shirt.
Deze heeft 3/4 mouwtjes.
Hij kost 5 euro.



Ik ging ook kijken voor een leuke foute kerst trui maar ik vond ze niet leuk genoeg.
Toen ik eigenlijk naar de kassa ging zag ik dit shirt hangen en was meteen verliefd.
Een leuk shirt voor de kerst en met de katjes erbij maakt hem helemaal leuk!.
Hij kost 6 euro.



Dit shirt zag ik hangen en dacht die moet ik gewoon hebben.
Dus ding ging heel snel in mijn mandje.
Dit shirt kost 10 euro.



Ik moest echt nodig een warme sjaal hebben voor de winter.
Aangezien het aankomende tijd een stuk kouder word.
Ik kocht als eerste deze mooie witte circle sjaal met een mooie glitter erdoor.
Deze sjaal kost 4 euro.



Ik kocht nog een heerlijke warme sjaal.
Dit is een lange sjaal , dit keer geen circle sjaal.
Deze sjaal was afgeprijsd van 8 euro naar 4 euro dus een leuk koopje!



Toen ik deze portemonnee zag was ik meteen verliefd.
Echt een leuke schattige portemonnee met genoeg ruimte voor al mijn pasjes.
Hij kost 6 euro.




Deze sokken moest ik gewoon hebben , toen ik ze zag hangen gingen ze meteen me mandje in.
Ik blijf een Harry Potter geek haha!
Voor dit pak sokken betaal je 3,50 euro.



Ook kocht ik deze schattige haar clipjes.
Deze kosten 2 euro voor beide.


Dit schattige setje met onderbroeken kon ik laten liggen.
Vooral omdat er katjes op staan.
Dit setjes kost 4 euro.



Deze mooie statement ketting kon ik niet laten liggen.
Hij is gelukkig niet te groot en te zwaar , want dat voegt niet bij mij.
Deze ketting kosten 4 euro.



Ook kocht ik deze mooie subtiele ketting.
Ik hou hier wel van een mooie simpele maar mooie ketting.
Hij koste 2 euro.


Zo dit waren mijn aankopen van de Primark.
Ik ben met alle aankopen echt heel blij.
Uiteraard komen er snel Outfit Of The Day's online met mij nieuwe aankopen.
Wat is jullie favoriet van mijn aankopen?

17 opmerkingen:

  1. Echt super leuke aankopen jorinda! Ik zou veel van de items ook zo meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aankopen, vooral die tweede kimono en het tweede kettinkje vind ik erg mooi. Fijne zondag!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan! <3 wat een heerlijke fluffy vest. Mooie kleur heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Ik vind het fluffy vest vooral erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal! Die harry potter sokken zijn echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het fluffy vest vind ik erg gaaf, maar de sieraden vind ik helemaal te gek leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt super leuke dingen gekocht! Ik hou van de Primark :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop leuke aankopen heb je gedaan! Ik vind de Harry Potter sokken echt geniaal :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat handig die basic shirtjes! ik vind je fluffy vest ook erg mooi! zoiets kocht ik vorig jaar ook bij primark, in het roze! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen heb je gedaan! Haarknippen koop ik ook altijd bij de primark net zoals sokken haha en je grijze sjaal is echt super leuk! Fijn die kleine prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi lang fluffy vest en dat schattige shirt met de katjes en de portemonnee vind ik ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat heb je een hoop gevonden! Leuke items! Basics zijn altijd goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankoopjes. Die fluffy vest is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat fluffy vest lijkt me zo fijn, en dat Christmas shirt is te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx