donderdag 23 oktober 2014

Beauty: MUA Frozen Yoghurt


Het is weer tijd voor een review , met dit keer me tweede lakje van het merk MUA.
Dit keer in de kleur Frozen Yoghurt.
Benieuwd naar dit lakje?
Klik dan snel op lees verder!





Frozen Yoghurt is een mooi paar kleurtje met een koele ondertoon.
Ik ben erg benieuwd.


Het kwastje ziet er goed uit niet te breed , ik vind het zelf prettig als het kwastje wat smaller is.
De verpakking vind ik ook erg mooi.



Echt een mooi kleurtje vind ik het.
Ik hou sowieso wel van paarse lakjes en doordat deze een koele ondertoon heb vind ik toch wat mooier.
Ik heb 2 laagjes gebruikt en dan dekt hij goed.
Het lakje droogt redelijk snel op en hij lakt ook erg prettig.
Na ongeveer 2 dagen begon hij te chippen.

Ik ben erg blij met dit lakje , ik wil zeker nog meer lakjes van MUA toevoegen aan mijn collectie.
De kwaliteit vind ik goed.

Hebben jullie nagellakjes van MUA?

11 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx