donderdag 4 september 2014

New In: Primark Shoplog


Afgelopen dinsdag was ik samen met me vriend naar de Primark geweest.
Even lekker wat nieuwe dingen gekocht en die ga ik vandaag met jullie delen.
Normaal zou ik dit in video vorm doen maar heb de komende dagen geen tijd om te filmen en anders kom de video pas einde volgende week online.
Daarom deel ik me aankopen vandaag op deze manier.
Benieuwd naar mijn aankopen?
Klik dan snel op lees verder!



Een van de eerste dingen die me meteen op viel was dit vest.
Een mooi redelijk oversized vest in het wit met grijze strepen.
Hij kost 12 euro.

Ook kocht ik dit grijze lange vest.
Een basic grijs vest is nooit verkeerd en dit vest zit ook nog eens lekker.
Hij kost 8,90 euro.

Verder kocht ik dit basic grijze shirt met lange mouwen.
Toch even wat warmer voor als het straks wat kouder buiten word.
Hij kost 6 euro


Ik kocht nog een grijze top maar dit keer een die iets dikker is.
En hij heeft een leuk detail in de vorm van een rits op de rug.
Hij kost 10 euro.

Eigenlijk het enige item met kleur die ik gekocht heb is dit shirt.
Ik kon hem gewoon niet laten hangen.
Hij kost 6 euro.

Over op de accessoires die ik gekocht heb.
Ik kocht als eerste deze grijze col sjaal.
Deze kocht ik de sale voor 2 euro.

Ik kocht ook deze col sjaal met een leuke vrolijke print.
Ik werd meteen verliefd dus hij ging meteen in me mandje.
Deze kocht ik de sale voor 2 euro.


Ook kocht ik deze schoenen , dit soort schoenen zie ik tegenwoordig telkens vaker voorbij komen.
Toen ik ze bij de Primark zag vond ik ze meteen leuk en ze zijn een stuk goedkoper.
Ik kocht ze voor 13 euro.

Ook kocht ik deze mooie zwarte tas.
Ik was al tijden op zoek naar een nieuwe tas en bij de Primark ben ik goed geslaagd.
Deze tas kost 12 euro.


Als laatste kocht ik deze zwarte handschoenen.
Ik had nog geen handschoenen voor de winter dus die had ik wel nodig
De handschoenen kosten 2 euro.

Uiteraard zien jullie de items terug in een outfit post.
Wat vinden jullie van de items die ik heb gekocht?


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie items heb je gekocht x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingen heb je gekocht, die gaan we zeker weer in ootd terug zien! de tas is inderdaad echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen, vooral de vestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke spullen, nu heb ik enorm veel zin om naar de Primark te gaan: het wordt weer tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen heb je gedaan. Ik heb ook zo een vest alleen dan gebroken wit/blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Vooral je tas vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh die gekleurde sjaal is te gek! en je schoenen zijn ook super! Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx