woensdag 27 augustus 2014

Review: Born Pretty store


Vandaag heb ik weer een review van sieraden van Born Pretty Store.
Dit keer heb ik 2 kettingen uitkozen.
Benieuwd welke sieraden ik heb uit gekozen en wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees verder!



De kettingen zitten netjes verpakt.
Waardoor ze niet snel stuk kunnen gaan of in de knoop.
Benieuwd naar de kettingen?




Als eerste heb ik voor deze ketting gekozen.
Een kettingen met meerdere lagen , met als langste een hanger in de vorm van een ster.
Deze ketting sprak me meteen aan , de meerdere lagen vind ik er mooi uit zien.
Deze ketting kan je hier kopen: Ketting met meerder lagen.




Als tweede heb ik voor een korte kettingen gekozen.
Een subtiele statement ketting , met mooie verschillende kleuren en vormen.
Deze ketting sprak me meteen aan , hij is erg vrolijk en opvallend hij sprong er voor mij uit.
Deze mooie statement ketting kan je hier kopen: Statement ketting.

Ik ben weer heel tevreden met de kwaliteit van de sieraden van Born Pretty store.
De sieraden voelen stevig aan en ze sluiten ook goed.
De levering van Born Pretty Store is ook goed.
Ik had het pakketje binnen 2 weken binnen.
Dus een dikke pluspunt voor Born Pretty Store!

Verder heeft Born Pretty Store nog veel meer keuze uit sieraden buiten deze twee.
Dus neem zeker een kijkje bij hun sieraden afdeling.

Ik heb nog steeds een kortingscode voor jullie.
Met deze kortingscode krijgen jullie 10% korting op het hele assortiment.
Dus ik zou zeggen neem zeker even een kijkje op de website!
Hebben jullie wel eens iets besteld bij Born Pretty Store?


8 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke aankopen gedaan. Ik ken de webshop wel , ga vanavond daar eens even snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer leuke dingen uitgekozen! heel mooi, vooral die onderste ketting vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sieraden zeg! Ik heb er al wel eens iets besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kettingen! Vind die korte statement ketting echt prachtig! Zal zeker eens op de webshop kijken! ♡

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx