zondag 29 juni 2014

10 Facts about me #3


Vandaag is tijd voor deel 3 van 10 facts about me.
Benieuwd welke feitjes ik nu met jullie ga delen?
Klik dan snel op lees verder!


*Ik kan niet knip ogen 
* Ik kan niet tegen rommel , me huis moet altijd netjes zijn.
* Ondanks dat ik me rijbewijs heb rijd ik niet graag in een auto.
* Ik heb me haar tot nu toe al Paars, Bruin , Donkerbruin/zwart , zilver gehad.
Ook heb ik roze en blauwe plukken gehad.
* Ik ben pas echt met make-up begonnen sinds dit jaar , allemaal dankzij bloggen!
* Vroeger heb ik op streetdance en ballet gezeten , maar eigenlijk heb ik totaal geen ritmegevoel.
* Ik krijg heel snel hoofdpijn als het warm is 
* Ik heb nog nooit koffie gedronken.
* Ik kan niet tegen kietelen.
* Ik kan heel slecht kleding wegdoen/weggooien.



Zo dit waren weer 10 feitjes over mij.
Lees vooral ook Deel 1 en Deel 2

4 opmerkingen:

  1. Leuke feitjes! Ik ben ook pas dit jaar (alweer haha) begonnen met bloggen :-) Trouwens paars haar dat lijkt me echt onwijs gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke facts weer meis!! koffie je moet eens nespresso proberen! dat is zo lekker! voor nespresso luste ik geen koffie en nu heb ik een nespresso apparaat en drink ik elke dag koffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust ook echt geen koffie haha en ik ruim ook altijd alles op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap echt niet dat mensen geen koffie lusten, ik kan zelf niet zonder!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx