zondag 25 mei 2014

10 Facts about me #1

 

Een nieuwe item op me blog namelijk 10 facts about me.
Op deze manier vertel ik per bericht elke keer 10 feitjes over mezelf.
Ik blijf natuurlijk een lifestyle blogger en vond dit wel een leuk idee!
Ben je benieuwd wat de eerste 10 feiten zijn?
Klik dan op lees verder.


* Ik ben verslaafd aan rode ui , ik probeer het overal wel bij.
* Ik kan niet tegen fluiten.
* Ik hou van lezen.
* Ik was vroeger gothic/alternatief.
* Vroeger wou ik advocaat worden.
* Ik ben dol op chocolade maar ik lus absoluut geen chocolademelk
* Ik drink bijna nooit alcohol
* Ik wil dolgraag een keer bungeejumping.
* Ik ben kapster van beroep.
* Vroeger was ik Die-hard fan van Britney Spears ,
me hele kamer hing vol met poster van Britney.

Zo dit waren de eerste 10 feitjes over mij.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit bericht vinden,
en of jullie dit vaker willen zien?

4 opmerkingen:

  1. Altijd wel interessant hihi! Super dat je kapster bent trouwens ;)!
    Zie je wel niet als gothic, wel grappig!
    xo
    leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessant om te lezen! Ik drink ook bijna nooit alcohol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke feitjes! Ik was vroeger ook helemaal gek van Britney en had super veel posters op mijn kamer hangen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx